Rabu, 6 April 2005

Apa-apa jerla

Kemaafan ku pohon pada mereka yang terasa jika aku menyinggung hati dan perasaan kalian..Bukan niat aku menyakiti mahupun menyinggung perasaan kalian..Aku pun manusia seperti kalian..ada kelemahan dan kekurangan yang pasti..

Aku mengharap pengertian daripada mereka yang mengerti..dan pada yang tak mengerti, sendiri mau ingatla...hehehe..aku tak pandaila nak atur susun setiap perkataan macam novel atau cerpen yang korang baca tu..Ini ruangan blog..so, suka ati akula nak susun perkataan macam mana sekalipun..hehehe..lagipun aku bukan penulis..

Aku taip apa yang teragak dalam kepala otak aku nie..aku memang tak pandai nak bemadah ker, bersajak ker..itu memang bukan bidang aku..

Baru jer sehari tak updet..adalak yang dok peringatkan aku..UPDET..amboi..kalau dia jadi editor..pengsan aku..bukan sebab nak kejar update line tapi sebab takut dia punya pasal..jangan mare beb..

Sebenarnya sejak semalam aku rasa takde mood nak menaip..jangan tanya naper, sebab aku sendiri tak tau naper..maklumla hati orang pompuanla katakan...moodnya senantiasa berubah2..pendek kata MOODY.

Hari nie besday adik ipar aku yang ke 22..HAPPY BESDAY ku ucapkan..Pagi tadi tak dapat nak wish sebab dia lum bangun tido..nak bagi hadiah apa ek? Ntahler..aku takut nanti hadiah aku tu takde standardla..biar suami aku yang decide nak bagi apa..aku ikut jer..

Anyway, bagi yang sambut besday Happy Besday jugak aku ucapkan..Tak silap aku, ada sorang kawan yang hilang kawan sambut besdaynya tak lama lagila...Harapnya hubungan diorang pulihla hendaknya..

Cukupla dulu...nanti bila ada apa2 yang ingin aku updet akan aku updetkan..sampai orang tu tak larat nak bacala nanti..

See ya soon...!

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails