Isnin, 11 April 2005

kena saman..

Bila aku terbaca kisah Nasha Aziz disaman dek bapak kandung sendiri aku rasa sedih sangat. Yalah, kenapa bapak kandung dia sanggup buat dia camtu. Tak dapat aku bayangkan kalau aku di tempat Nasha. Sedih giler tu..Mana taknya, dulu kes rumah dipasang kamera dek anak tuan rumah..kat internet bersepah2 gambar yang memalukan diforward dek orang yang tak bertanggungjawab. Itulah dia nasib jadi celebrity..takde privacy langsung..

Kesian sungguh jadi manusia bernama Nasha Aziz nie kan..Dahla putus cinta, rumah dipasang kamera peh tu kena saman lak dek bapak sendiri...Heran lak aku dengan bapak Nasha nie..naper dia beria2 nak saman..kot ya malupun naper dia tak bela jer si Nasha tu kecik2? Naper diserahkan kat kakak dia? Agaknya dia nie nengok Nasha tu dah besar panjang, terkenal lak tu..diapun ngaku kat semua orang yang Nasha tu anak dia..tup tup bila Nasha cakap bapak angkat dia yang dianggap seperti bapak sendiri meninggal dunia, malu besar ler tu..Nak cover line punya pasal hah saman si Nasha..

Yang aku beria2 nak sebok pasal Nasha nie kenapa? Bukan apa, aku geram dengan sikap sesetengah orang lelaki yang tak bertanggungjawab nie...Masa anak tu kecik2 sebelah mata pun tak pandang peh tu jangan kata nak bagi duit belanja, bertanya khabar pun tak pernah..Bila dah besar dah boleh berdikari..tetiba jer nak ngaku anak..Tak baikla camtu..Aku bersyukur pada Allah SWT walaupun aku tak kaya tapi mak dan bapak aku senantiasa ada di sisi aku untuk mencurahkan kasih dan sayang.

Semoga suami aku pun begitu jua..takkan luak kasih dan sayangnya terhadap aku dan anak kami..Insya-Allah..

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails