Khamis, 7 April 2005

Sajer jer..

Malam tadi mertua aku, suami dan aku sendiri gi makan kat Royal Adelphi untuk menyambut besday adik ipar aku yang ke 22.

Buffet dinner tu..aduihh..berapa kali aku dok ulang makan..maklumla mertua aku yang belanja makan tu..bak kata orang rezeki jangan ditolak musuh jangan di cari..diet?takde istilah diet dalam kamus hidup aku buat masa nie..tak taula yang akan datang nanti..baru aku fikirkan fasal diet nie..

Si Julia baby kitorang pun punyala baik..pandai anak mak behave yer..
next time bolehla mak bawak lagi..ok?

Pagi nie pulak bos aku takde..yea, yea, yea..merdeka aku jab...tapi pagi2 buta pulak dia call ingatkan aku pasal kerja..macamla aku tak ingat pasal kerja..konon nak tunjuk kat MD dia follow-up kerja dia la tu konon..pigirah..nyampah..

okla..aku kena buat kerja nie..petang skit kang..aku datang jengah yer...buat kengkawan yang sudi membaca tu tima kasihler bebanyak..tak taulak aku ada orang sudi nak baca blog aku nie..:)

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails