Jumaat, 6 Mei 2005

Balik dr bercuti

Aku ingat memang nak updet dari semalam...Mana tau..masuk jer ofis..terus kena buat kerja, tak sempat nak buat air minum langsung...So, pada orang yang dok peringatkan aku updet tu..paham2 la yer...

Masa aku bercuti tu sempatla aku gi ke Terminal 3, Subang..maklumla ada jualan gudang..dapatla aku membeli belah sikit..dah gajila katakan...peh tu aku tak kemana dah..dok jer kat umah..berulit dgn si baby Julia..seronok gak melayan dia sampai naik mengada2 la dia...

Bila cuti aku dah nak abih terasa sedih gak sebab ntah bila lagila aku dapat menghabiskan masa dengan Julia lagi dan terutamanya mak n bapak aku tu...huhuhuhu..

Ok, sampai sini dulu..jab lagi kang bos aku nak balik ofis..nak tengok sales figure..peh tu aku sambung lagi citer..Memang aku ada citer pun...tunggu....

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails