Selasa, 10 Mei 2005

Cemas Jer...

Tadi masa lunch break aku sempat call mak mertua tanya pasal baby Julia. Alhamdulillah, dia tak meragam atau menangis macam petang semalam.

Masa lunch semalam ayah mertua aku call bagi tau pasal Julia meragam dan menangis yang tak pernah didengari dek kami sebelum nie..Cemas aku dibuatnya..Mana taknya seharian hujung minggu tu, tak pulak dia meragam...Okay jer..

So, aku pun minta kebenaran dari manager aku untuk pulang awal dari biasa sebab nak bawak Julia check dengan doktor. Alhamdulillah...Takde yang serius pun..Mungkin perut dia masuk angin ataupun punggung dia melecet sebab dia kerap sangat buang air besar..

Petang semalam jugak aku mandikan dia..Dah pandai nak meragam anak mak nie yer..Mak babab kang baru tau...

Malam tadi mak mertua aku sebelum nak pegi berlatih berzanji, berhajat nak bawak baby Julia ke Puchong hujung minggu nie untuk melawat moyang Julia. Tapi cepat2 pula hubby aku membantah dan tak benarkan dengan alasan adik aku nak datang jumpa kami, lagipun minggu depan kami pun memang nak ke sana. Kesian aku tengok perubahan muka mak mertua aku tu...

Hujung minggu nie memang adik aku nak datang rumah pun...bukan sebab apa, dia nak melawat kakak kesayangan dia and at the same time nak join aku main bowling...

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails