Selasa, 31 Mei 2005

Pegi gak sudahnya...

Kalau takde aral melintang, akan berangkatlah aku, hubby, bb Julia dan in-laws (termasuk adik ipar) ke Penang pada 8hb - 10hb June nie. Tiket (MAS) dah confirm, kitorang akan dok kat Hotel Sheraton Penang sepanjang 3 hari tu. Bak kata orang kan..rezeki jgn ditolak, musuh jgn sekali2 kita cari. Semuanya ditaja kecuali satu tiket hubby kena bayar. Kira orait la tu..

Risau sebenarnya sebab Julia tu baru jer baik dari demam. Semoga dia tak per2 sampai dan balik nanti. Minggu nie gi balik jumpa parents aku dulu..Bagi tau diorang pasal trip nie..Sure adik aku marah kat aku. Dia pun risaukan Julia tu. Apa nak buat..sabar jerlah..

Oklah..aku nak kena siapkan kerja nie. maklumlah hari nie kan month end closing. Kenalah buat..tak kang aku gak yang kena marah...

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails