Khamis, 12 Mei 2005

Sakitnya....

Malam tadi aku gi main bowling dengan kengkawan hubby aku...Punyalah lama tak main dah...Pagi tadi bangun terasa lenguh satu badan...Konon2 nak practice dulu sebelum nak bertanding...adusss...sakit tul...especially tangan kiri aku nie...dah lama tak main bowlingla katakan...baru bola 11paun tu...kalau si Shalin tu hari2 dok hayun bola 15paun..tak dapat nak aku bayangkan tulla...

Anyway, aku dah tukar layout...memang tak cantik pun..tapi sekali sekala nak tukar color...dulu masa first time aku nak tukar layout aku tak sengaja 'terdelete' semua blog...takperla..we are learning from our mistake..aku pun bukannya suka sangat dok ngadap pc nie...berpinar2 biji mata aku dibuatnya..kepala pun jadi sakit...

Dulu masa sebelum kahwin...pernah sehari suntuk aku kat depan pc...apalagi..chatting ler...Parents aku punyala marah..tapi marah sayang...diorang pun lama2 jadi tak heran dah...

Terima kasihla Tiara, tak kerana ko tak kenalla aku dunia blog nie...

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails