Selasa, 28 Jun 2005

Hmm..alahai..boringnya..

Hari nie bos suruh aku buat order cepat2 sbb customer nak barang2 yg diordernya sampai pada 4hb. Dok chase aku mcm org gila tapi bila dah siap dia lak yg hilang. Ntah kul baper nak balik ofis la agaknya. Aku bukan apa, sok nanti bila barang tak sampai on time aku gak yg dok dipersalahkan. Sabar jerlah.

Tadi masa lunch lalu kat kedai 'hardware' tu, nampak tauke yang dok sound aku hari tulah. Saper sangka dia dok tersenyum kat aku siap angkat tangan lagi. Macamla dia kenal aku bertahun padahal aku beli barang kat dia tak sampai pun RM5. Agaknya dia ingatla tu..hah nila dia pompuan Melayu yg tak pandai ckp melayu. Hish..tak baik aku nie..ingat yg bebukan. Ntah2 dia ingat kat aku sebab benda sempoi mcm tu pun tak pandai nak sebut takpun satu2nya org Melayu yg dia jumpa tak reti nak sebut tapis. kahkahakahkahkah...padan muka aku. Sampai tauke tu pun dah kenal sebab tak reti nak sebut satu perkataan melayu yg simple "TAPIS". heheeheheh..bila ingat balik klako gak..apsalla benda sempoi camtu aku tak reti nak sebut? Nak kata selalu cakap omputeh takde gak. Ah..lantaklah..lepaih ni aku make sure aku akan hingat nak sebut apa benda alah tu.

Huaaaargh...boringnya..tak tau nak wat per nie. Nak citer pun dah kering idea. Ada org nak share citer dgn aku tak? Aku tgh boring sakan nie.

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails