Selasa, 21 Jun 2005

Kehilangan..

Yahoooo... Hari ini bos aku gi meeting kat JB. Merdeka! Tapi yang tak siok tuh, sblm dia pegi tu mcm2 yang dia dok pesan kat aku. Follow up itulah inilah. Bosan tul. Takperlah, aku ingat sebelum dia sampai JB aku dah settle semua yang dia suruh buat. Boleh ar aku ngulor. hhehehehe

Malam tadi masa tengah makan malam dengan hubby, sambil tu tengok berita kat TV. Yang buat aku betul2 tergamam kisah seorang ibu yang baru bersalin 6 jam kehilangan anaknya. Astaghafirullah.. Tak dapat aku bayangkan betapa sedihnya ibu tersebut. Walaupun ibu tersebut mempunyai anak2 lain tapi anak tetap anak. Kalaula aku ditempat dah lama aku jadi gila. Betapa sukarnya nak terima hakikat anak yang hilang tu bukan kerana ajal menjemput tapi telah diambil dek orang.

Semoga ibu yang masih di dalam pantang tuh tabah menghadapi dugaan yang begitu hebat ini. Aku doakan agar bayi lelakinya ditemui semula. Amin..ya rabbal alamin...

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails