Rabu, 27 Julai 2005

Apa nie..?

Aku sajer letak tajuk cam tu..sebab aku tak tau nak letak tajuk apa...hehheheeh.. Semalam balik dari kerja si Julia masih demam tapi masih boleh tersenyum dan bermain. So, pagi nie aku gi kerja dengan hati yang tenang dah.

Aku dapat tau dari seseorang pasal sorang artis nie yang terkenal dengan sikap sopan santunnya tapi disimpan dek sorang datuk nie dan juga merokok. Macam tak caya jerk, kata member aku nie. Alaah..aku lagilah tak terkejut. Anyway, aku maleh nak ambik port pun..buat derk jer. Lagipun, kalau dah lumrah jadi artis, dorang nie pun manusia macam kita. Dahla..tak yah amek tau hal dorang nie.

Hujung minggu nie hubby ada bowling tournament. Aku cuma hadir disisi hubby untuk memberi sokongan. (uwaaa..tak aci aku pun nak main gak..). Takper..dah habih game aku nak main lak, aku tak kira. Ada sesapa nak challenge aku? Cewahh...macam bagus jerk aku nie. Tak kisahla tu, janji aku nak enjoy main bowling tu nanti. hehehehhe..

Tak lama lagi dah masuk bulan Ogos kan? Cepat tul masa berlalu. Aku rasa macam tak terkejar. Dah tua ker? Alaa..aku tak heran. Umur tu cuma angka. (ya ker?) Yang penting hati kita. (Betul ker cam tu?) Kalau kita rasa kita muda..mudalah kita..kalau kita rasa tua..tua la kita. Boleh pulak nak pikir camtu ek.. Ahh..Aku rasa macam banyak lagi benda yang aku nak buat tapi takut tak sempat jer. (mana leh bagi tau..nanti malu ar kot tak tercapai nanti). Buat masa nie aku rasa macam belum lengkap lagi. Tapi aku bersyukur dengan apa yang ada sekarang. Aku ada suami yang sayang kat aku dan ada anak yang comel serta keluarga yang senantiasa disisi aku. Alhamdulillah...

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails