Khamis, 21 Julai 2005

Bahagianya aku...

Sebenarnya masa aku cuti hari tu (Isnin), hubby pun coti gak. Hujan lebat dari pagi sampai lewat tengahari. Mak mertua aku ada cakap dia nak gi potong rambut. Hubby lak kata nak gi updet buku simpanan bank dia. Tulah orang suoh buat online jerk, dia taknak. Hissh..payah citer kat orang buta IT nie. EEiii..tak baik tul aku nie dok ngata hubby cam gitu. (tapi hubby pun ngaku gak)heheehehe. Sebelum mak mertua aku nak gi potong rambut tu, dia masak dulu. Aku ingat nak tolong peh tu tetiba jerk hubby cakap muka dia dah lama tak buat facial. Haa..inilah peluang nak escape dari tolong mak mertua aku tu...muahahahaahaha Aku pun apa lagi pegi la dok amek pencuci muka, toner, pelembab dan facial mask dan aku pun mulalah dengan proses facial utk hubby. Masa nak tunggu mask muka kat hubby kering, hubby rupanya dah terlelap. Aku pun sementara tu dok jengok2 kat dapur..kot nak tolong la mak mertua aku tu. Rupa2nya dia pun dah settle dah masak..fuh selamat aku. heheheheh (jahatkan aku..)

By the time mask tu kering, aku pun kejutkan hubby suruh dia gi cuci muka dia dengan air sejuk. Perut dia dah mula keroncong. hehehehee..cian dia. Tapi dia puji aku, siap suoh aku bukak salon kecantikan lagi..ehh kalau aku nak buka salun kecantikan tu nanti kenalah aku setkan satu hari khas untuk dia jerk. Hissh..hubby nie I buat facial untuk you sorang jerk..mana leh untuk lelaki lain. Hubby pun angguk sesajer.

Oklah..aku pun maleh nak citer lebih2 kot kang ada yang jeles kang. heheheheh Anyway, aku nak share satu insiden yang berlaku di depan ofis aku. Masa tu aku dah nak balik umah. Bos lak awal2 lagi dah bagi tau dia tak balik ofis so, kenalah aku yang tutup ofis. Sementara tunggu hubby datang jemput aku pun siap2 apa yang patut. Memang aku perasan ada satu kereta kancil depan ofis sebelah. Pemandu pompuan. Aku pun buat derk jerlah. Peh tu aku nampak satu kereta wira datang kat situ. Maka kuarlah pompuan nie dari kereta dia dan terus dia gi kat kereta wira nie. Masa pompuan nie masuk keta nielah aku terkesima sekejab. aku terkesima bukan sebab tengok insiden kissing tapi sebab pemandu kereta wira tu Indian dan pompuan tu Melayu. Tapi aku taknakla pikir yang bebukan sebab sekarang nie banyak yang muka Melayu tapi bukan Melayu. Aku citer kat hubby, selamba jerk hubby jawab..Aiseh..miss peluang Abang nak nengok. Sabarjerlah..

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails