Jumaat, 15 Julai 2005

Bowling

Malam tadi aku gi main bowling, guna kupon game percuma yang aku menang tu. Pencapaian yang membanggakan aku dengan 194 pinfall di game terakhir. Hubby jeles, walaupun dia tak main. Tulah, ajak main katanya minggu depan dia ada training.

Ada sesapa nak cabar aku..cewahh...baru jerk dapat point cam tu dah eksen dah..Sajerlah tu kan. Kot ada yang nak challenge aku, boleh..tapi bukan sekarang sebab sekarang nie kan aku tengah bajet. Main bowling nie mahal tau..mana leh main selalu.

Sempat lagi gi beli baju untuk Julia kat Reject Shop. Asyik beli baju Julia jerk. Baju aku ntah bila nak beli ntah. Inilah dia sejak dah ada baby nie, asyik nak beli baju baby jerk. Especially baby gal, nampak gaun tulah..gaun inilah. Geram jerk nengok. hhmmm..aku dok cari stokin panjang yang bebelang utk Julia sampai sekarang tak jumpa lagi. Boleh Julia pakai dengan skirt jeans...eeisshhh tak sabar nak nengok dia berjalan kedek2 dengan pakaian camtu. Sure comel kan..? Julia pun tengah belajar berdiri tuh..kejab kang tau2 jerk dia dah berdiri tegak..seram sejuk aku dibuatnya..kot kang jatuh..aku jugak yang kena marah dek ayah dia kang. Malam tadi punyalah susah nak tidokan dia. Dah tutup suis lampu pun dia tak heran..laju jerk dia merangkak nak kuar bilik. Julia..Julia..nama jerk pompuan..lasaknya ngalahkan dak lelaki.

Hari nie aku free nie...yeaaayyy..yeaayyy..bos takde, dia kat Trengganu. Hari nie nak curik2 kuar ofis awal maklumlah tinggai sorang nieh..heheheheheheeh...Online jerlah keja aku.

Okay..aku nak kena buat kerja tu..kerja rerajin ek..muahaahaha..

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails