Khamis, 21 Julai 2005

CINTA II

Untuk kesekian kalinya...aku suka bila sebut nama dia..aku gembira bila kenangkan dia..jadi, aku nak tujukan ucapan ini untuk dia...(kalau nak tau, baca sampai habis tau)

Kerana dia...aku terasa diawang-awangan
Kerana dia...aku belajar erti rindu
Kerana dia...aku kenal si dia
Kerana dia...aku pernah rasa benci si dia
Kerana dia...perasaan ini tak kalah dek akal ku
Kerana dia...aku sering termimpikan si dia
Kerana dia...aku paham erti derita
Kerana dia...aku lebih matang
Kerana dia...aku pandai bermain kata
Kerana dia...aku sering tersenyum sendiri
Kerana dia...airmata ini pernah mengalir
Kerana dia...aku tak bisa lupakan sidia
Kerana dia...aku ingin selalu bersama sidia
Kerana dia...aku tak mungkin di sini

Siapa dia..? Dialah Cinta.. Terima Kasih CINTA.. kerana kaulah aku kini BAHAGIA...

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails