Khamis, 7 Julai 2005

Julia kena injek..

Semalam balik jer kerja terus bagi Julia makan (balik lambat hubby OT). Fuhhh..kelam kabut aku dibuatnya. Semalam bawak Julia gi cucuk lagi. Masa masuk kat klinik tu, muka Julia dah semacam jerk. Baru 8 bulan pun dah tau dah naper dia kat klinik tu. Jumpa jerk doktor lagila Julia takut. Masa nak baringkan Julia, punyalah melalak tapi Alhamdulillah, dia nangih kejab jerk. Bagus tul anak mak. Yang kelakar tu lepaih jek diinjek aku terus dukung Julia, boleh pulak si Julia nie daring kat doktor tu semacam. Hubby takde sebab dia gi tapau mee hailam (mak hubby kirim). On the way balik gi amek gambar passport adik ipar nak gi anta resume.

Sampai umah dah kul lapan (masih sempat lagi nak tengok diara AF & CSI). Kul sepuluh Julia nak tido, mcm2 perangai yg dia dok buat. Masa tidokan Julia dgn aku skali tetido. Tau2 jerk dah kul 12 tengah malam. Itupun sebab hubby masuk bilik baru lepaih nengok diari AF (hubby dah demam AF tapi tak pernah vote pun). Dialah yang dok citer kat aku pasal sumer pelajar AF. Aku x yah nengok dah. Biar dia jerk yg citer kat aku.

Pagi tadi on the way ke ofis hubby dok citer pasal AF. Pasal Ameliala, Ekin n Yazer la..Aku dok dengar jerk cuma sekali sekala aku nyampuk nanya itu ini. Hubby...hubby..tak pernah pulak dia cakap kat aku pelajar AF yang mana satu dia dok minat. Aku pun maleh nak tanya sebenarnya. Nak kata boring tu tak jugak tapi konsert diorang aku tak pernah miss sebab nak tengok nyanyian dan persembahan diorang. Undi? Aku tak pernah undi lagi sejak dari AF2 lagik...Taknak ah..rugi ar... satu vote 65sen, mahal tu..hishh..sayang ar..lenkali jerlah..

Pada yang minat AF tu..habih AF nanti korang nak nengok citer apa lak?..heheheeh..apalagi..Malaysian Idol laa kan..?

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails