Rabu, 20 Julai 2005

Macam tak caya jerk..

Pepagi tadi aku sampai jerk kat ofis..terus jerk aku buat kerja..(macam tak caya jer..sebab selalunya pc nie dulu aku dok buka peh tu terus jerk online). Heheeheheehe..

Bos aku pun sampai..maklumla hari Isnin hari tu dia kerja akulak cuti..Dia ada call aku pasal kerja, halfway cakap si Julia dah menjerit menangis (fuhhh..nasib baik, tidak membazir masa aku jerk cakap ngan dia)

Hari nie dia sampai jerk..terus dia bagi aku keropok dari Terengganu. Amboi2..baik pulak bos aku nie. Bos, bila bos nak gi cuti lagi? Nanti belila apa2 utk I yerk? muahahahaha..

PC aku lak hari nie pepagi lagi dah buat hal dah..hangin aku satu badan nie..tapi masih boleh masuk internet..jab gi aku nak defrag pc nie..kalau lembab lagi..aku nak mintak pc baru kat bos for next year. Kotla dapat..tak dapat takper..janji gaji naik..hehehehhe..boleh bos?

Wokaylah..kang aku datang lagi..aku nak kena buat satu kerja jerk lagi..peh tu aku free. Macam biasa, kalau aku free kang aku merayau2 melawat blog kengkawan aku yang len..ok? set...

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails