Isnin, 11 Julai 2005

Monday Bluesla pulak..

Dah habih penyakit malas datang pulak penyakit lain.. MONDAY BLUESZZ..cerehh..koyo jer aku nie..cari alasan utk gantikan penyakit MALAS aku tuh..nak wat camner.. orang pemalas memang cam gitu..ada jer alasan kan.?..heehheehehe..

Okaylah tu..sekurang2nya aku secara jujur aku ngaku daripada orang yang depan bos berlakon kekonon banyak naa kerja nak dibuat. Tapi aku sebenarnya memang ada kerja nak dibuat..sibuk giler nie..tapi sempat gi ngular masuk internet siap hupdet blog lagi..hehhhheheeeheh..

Aku sebenarnya dah tak tau nak citer apa lagi kat blog (kes kering idea la nie). Aku buntuler..kot kang aku ingat, aku tulihler..kalau tak, korang baca takat nie jerlah yer..muahhahahahaaha...

Chiow....jab gi kang aku datang balik..aku nak gi buat kerja skit lagi nieh..

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails