Khamis, 21 Julai 2005

Nah ambik..

Hah..kau ambik nie..masuk nie dah 3 kali aku dok menghupdet dah..Kot tak gak cukup tak taula aku. Kotla dia cakap aku tak sayang kat dia jugak tak taula aku nak kata apa lagi...

Tamak betul dia nie..dah bagi betis dia nak peha, dah bagi peha dia naik kepala. Dusyumm...(sound efek ala citer hindustan bertumbuk). Nak tau saper orang tu tak? Ahh..tak payah..aku maleh nak promote nama dia kat sini. Mentang2 dia buat 4 entri hari nie...siap cakap dia nengok blog aku dah dekat 70 kali dah..Saper suruh? Akak suruh ker dik non oi?...hah kau..Marah? Akak tak marah..Nak tunjuk ek jer nie..kot kang ada yang majuk lak kat akak kang...cewahhh...

Ok..tak yah citer bebanyak...cuma kekadang aku terfikir..apa tujuan aku masuk blog nie? Tujuan yang sebenar pun aku dah lupa dah..mana taknya hari2 dok nengok statistik..macamlah ramai naa..nak nengok blog aku nie. Padahal tujuan aku cuma nak meluahkan perasaan (tak semua) kat sini. Kot aku letak semua kang..perkataan yang tak sepatutnya kuar ..terkeluar kang. Peh tu, sibuk merayap tangan nie dok klik sana klik sini blog orang lain..eeeii..tak malu betul aku nie..tapi kata nak low profile tapi dok melawat blog orang. Habih tu camno? Aku sorang jer ke macam nie? Ada tak orang lain macam aku nie?..hhhmmmmalahai...betul ke idak otak aku nie?

Hah..lantaklah..janji aku menghupdet...betul tak dik non? So, kalau macam nie Sayang akak banyak tak? Tak banyak jugak..tak hingin akak menghupdet dah..cerehh...konon nak merajuk la pulak..

Apapun...terima kasih yang tak terhingga pada yang sudi membaca dan kalau boleh tu tinggai le nama...leh ar jadi kengkawan aku...cereh...macamlah ramai yang nak kawan aku..tak cukup ker dengan Azima, dk, Wirawan, Tiara, Slyn, Kaseh tu..(yg tak sebut nama tu sori ek, tak cukup nak taip sumer...koyo lagi aku nie)

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails