Selasa, 19 Julai 2005

Nangka Goreng?

Tadi aku dok berborak dengan sorang kawan aku nie... Taknak ar mention nama dia. Kot kang dia jugak yang malu nanti. Dia bagi tau kat aku balik kerja kang dia nak masak lauk sardin n ikan bilis goreng..fuh.sedap tuh..Seronok tul dia dapat masak untuk hubby dia sebab katanya masakan macam gitu memang kegemaran hubby dia. Kebetulan pulak hubby dia mintak masakkan utk makan malam nanti. Aku pun rasa happy sangat utk dia. Yelah..sekali sekala masak utk hubby, tak sedap pun jadik sedap kat hubby dia. Tu maknanya hubby dia sayangkan kat dia tuh.

Peh tu..tetiba jerk dia tanya kat aku "camner nak buat nangka goreng?" Halamak dik non..tak pernah aku dengar orang buat nangka goreng. Kot ada sesapa yang pernah buat tu, leh tak tolong bagi aku cara buat. Setahu akula kan..cempedak goreng tu adalah. Nangka goreng? mana ada..kalau ada pun, nangka muda org dok buat gulai takpun nangka masak tu orang dok buat pengat. Kot ada sesapa yang tau mana2 gerai dok jual nangka goreng..tolong inform aku leh tak..? Boleh ar aku bagi tau kat dia mana nak beli..

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails