Jumaat, 8 Julai 2005

Penyakit datang balik..

Tiap kali datang jerk hari Jumaat sure penyakit aku datang balik. Dari dulu sampai sekarang tak pernah hilang kalau hilang pun sekejab jerk. Naper la penyakit tu mesti datang. Penyakit yang datang bukan dari alahan makanan, bukan dari persekitaran. Penyakit yang aku sendiri tak tahu dari mana asalnya. Bila dah kena penyakit nie, mulalah mata aku jadi berair peh tu kepala rasa berat. Puas jugak aku cari ubat, hilangnya sekejab peh tu datang balik.

Nak kata betapa bahayanya penyakit nie. Memang tersangatlah bahaya. Silap2 aku leh kena buang kerja.

Aku dah kena penyakit M A L A S..hahahahaha..buat gempak jer kan..

Aku MALAS nak buat kerja..
Aku MALAS nak update blog (tapi dah update..part nie sure aku rajinnyalah..hehhehe)
Aku MALAS nak jawap tepon (tapi bila h/phone bunyi jawab jerk)
Aku MALAS ...sebab hujung minggu dah dekat dah nie..

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails