Rabu, 13 Julai 2005

Sajer cari pasal nie..

Tengah hari tadi si TS tetiba call aku..ishh..dia nie baru jerk aku dok sebut2 pasal dia..tup tup dia call aku tanpa sebab..sajer katanya..dah lama tak dengar berita siap tanya Julia sihat ke tidak. Hhmm..tepon dari Penang lak tu. Peh tu tak pepasal tanya aku ok ke tidak..ishh..apa yang dia dok dengar nie? aku happy apa..cuma boring jerk..kerja tetiba jerk selambak dibagi dek bos..Mentang2 dia nak gi trip ke Awana Kijal dua malam, macam2 kerja dok lambak kat aku..lempang kang bos nie..hah baru dia tau..takperlah..pada aku dok ternganga takde buat apa tu baik gak buat kerja..takdelah dok amek gambar itu amek gambar ini kat ofis..(ehem..ehem mcm seseorang tu kan..wakakakaka Izzy, jgn mare nanti cepat tua..)

Tadi aku call ex-schoolmate aku yg dah lama gak aku tak dengar citer dari dia. Laaa...mengandung lagi rupanya dia..baru jerk aku rasa dia gi cuti bersalin tahun lepas..dah rezeki dia..Alhamdulillah..Aku? belum rezeki lagi ..dah ada pun ok gak..hehehehehe..

Blog semalam tu bukan tujuan nak sakitkan hati kaum lelaki, lagipun bapak aku pun lelaki gak..aku cuma nak sedarkan pada mereka yang masih dok mengeluh dok gundah gulana kerana jadi lelaki. Tak kira sama ada lelaki atau perempuan cabaran hidup tetap ada..tengok pada tuan punya badan camner nak settlekan masalah atau cabaran yang dihadapi. Apapun aku bersyukur jadi seorang perempuan cuma kekadang aku jeles dengan kehidupan seorang lelaki yang begitu mudah. Anyway, pada yang terasa tu aku mintak mahap le bebanyak. Kot kang korang ingat aku nie anti lelaki. Lepaih nie aku cakap pasal pompuan lak ek..tak acilah kalau lelaki jerk yang terkena..Esok lah..lusa ker..sebab hari Jumaat dan Sabtu aku free ler sesangat sebab semua bos takde, diorang gi ke Terengganu...yeeaaahoooooo...tak sabar lak rasanya nak tunggu hari Jumaat...silap2 petang besok aku dah free dah..wakakakakaka...

Oklah..dah lewat nie..aku nak balik nie..sambung lak esok ..chiow chin choww....

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails