Jumaat, 26 Ogos 2005

takde tajuk gak..

25/08/2005 (Petang)
Petang pukul 5, tinggal lagi ½ jam nak habih waktu pejabat, bos aku balik ofis sebab ada discussion dengan suppliers. Dalam dia dok borak2 kat dalam bilik discussion tu, boleh pulak dia kuar dan bagi tau kat aku yang dia ada belikan aku buah dokong. Terkesima aku sekejab. Ini takde lain ler ni, sure dia membodek aku pasal pagi tadi punya hal. Hah..tau pun ko salah yer bos. Lenkali kalau ko buat lagi, for sure aku tak teragak2 pegi report ke HQ nanti. Cereh…berlagak pulak aku nie. Anyway, aku kenalah maintain dengan status pompuan Melayu terakhir (as what Wirawan kata kat aku) gitu, aku tak lupa cakap terima kasih kat bos aku tu. Kebetulan dokong tu memang kesukaan hubby dan Ateh. Sampai jer kat umah, aku letakkan dalam bekas. Hhmm.. tak lama pun, tak sampai 15 minit dokong tu tinggal separuh dah. Maklumla penggemar dokong nie bukan sorang dua jer, mak dan ayah mertua aku pun suka rupanya.

(Malam)
Pegi cosway VCD cartoon PINGU. Julia suka nengok cartoon Pingu tu. So, memandangkan aku ada kupon cosway yang belum ditebus lagi, lagipun kupon tu expired hujung tahun nie. Sempat jugak aku beli sikat dan krim pelembab rambut.

Peh tu bawak Ateh gi kedai yang jual pakaian kat Senawang tu. Dia nak beli seluar. Lepaih beli seluar tu, kitorang terus balik umah. Sampai kat umah jer, aku mulakan operasi menggoreng ikan seperti yang dipesan dek mertua aku. Teringin pulak aku nak makan nasi goreng. Memasing yang lelain tu pun sibuk ndak gak. Hissh..kacau jerlah diorang nie. Siap jer sekuali nasi goreng tu, aku siap pesan kat diorang “kalau sedap, cakap tau, tapi kalau tak sedap simpan jer kat dalam hati”. Muaahahahaha…jahat betul aku niekan. Takkan diorang berani nak komplen masakan aku tu. Komplen lebih2 nanti, confirm mogok masakler jawabnya. Heheheheeheh..

26/08/2005
Apa plan hari nie ek? Tadi hubby kata malam nie nak bawak Ateh gi main bowling kat Seremban Parade. Kesian Ateh, hari tu kitorang tak berkesempatan. So, harapnya malam nie menjadikla plan tu. Aku pun dah lama gak tak main bowling. Lari ler budget bulan nie. Hhhmmm..sabar jerlah. Dahlah road tax expired 28hb nie. Adusss..ada sesapa nak sedekah duit kat aku tak? Hahahahahah..As if!!

Anyway have a nice weekend everyone!! Aku tau aku sure happy weekend nie. Heheehehehe..Insya Allah..

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails