Isnin, 1 Ogos 2005

Aktiviti hujung minggu

Sabtu - Kerja halfday walhal kerajaan dah start 5hari seminggu jer kerja..bosan tul. "Longkai" blog orang selepas aku buat month end closing report..Petang kul lima lebih aku bawak Julia mandi kolam (alaa..yang plastik tu ler) Aku yang lebihnya..sebab aku kepanasan.

Ahad - Keluar pagi balik petang. Hubby tournament bowling peh tu komplen dah pancit. Penat jer bagi moral support. Peh tu gi makan kat The Chicken Rice Shop. Peh tu kul dekat kul empat baru sampai umah. Aku lupa nak gi umah mak sedara yang aku panggil mama. Dah tengah malam baru ternampak missed call dari dia. Alahai..sure dia tertunggu2 aku datang ke idak ke rumah dia. Cian dia. Jab gi aku call and nak mintak maaf sebab tak pegi ke rumah dia. (Apalah agaknya alasan aku ek?) Ahh..bagi tau jer perkara sebenar. Kot dia marah pun aku tak leh nak buat apa2.

Hari nie bos aku dok explain pasal creditor and debtor. Currentla, 30 days la 60 days la..peh tu aku tengok muka dia. Peh tu aku tengok mulut dia cakap.. bla bla bla..(bos aku nie cakap omputeh ker cakap cina?) Naper satu bijik haram aku tak paham. Ker aku sengaja buat2 tak paham. Yang HQ suoh buat camni bos lak suoh buat camtu. Mana satu aku nak dengar pun tak taula aku. Kot nanti yang kena marah aku gak. Hisk..lantakla janji aku buat kerja daripada tak buat langsung.

Oklah..kang aku sambung citer. Aku nak 'longkai' (merayau) jab. Aku tengah buat citer nie. Jab gi kang bacala yer.

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails