Isnin, 26 September 2005

2006

Hujung minggu sudah berlalu..start minggu depan (5 Oktober nanti) kita dah pun berpuasa..Diam tak diam kita dah pun dia 3/4 tahun 2005. Tahun 2006 pulak menjelma dengan Hari Raya Haji disambut 2x tahun depan.

Apa yang dapat aku rumuskan tahun 2005 adalah tahun paling mencabar buat aku (nak ikut tiap2 tahun ada cabarannya). Tapi tahun nie banyak memberi aku pengajaran dan pengalaman sebagai isteri dan ibu.

Aku tak tau apakah cabaran tahun depan. Apa yang penting aku dapat merasakan yang tahun depan mungkin lebih mencabar kot. Cewah..naper tetiba jer aku terpikir pasal tahun baru nie? Ntahler..aku ingat tahun nie (2005) aku nak berazam tahun depan..fuyooo macam tak caya jer.

Tapi sebelum tu aku nak ucapkan SELAMAT HARI LAHIR atau HAPPY BIRTHDAY to cik TIARA kita dengan ucapan "semoga keceriaan dan kebahagian milikmu selamanya"..ececeh macam ucapan kat radiola pulak.

Yang sebenarnya kalau diingatkan balik setiap tahun yang berlalu azam aku tak lain..nak menjadi lebih baik dari yang sebelumnya. Walhal..pusing balik pusing balik aku tetap seperti dahulu cuma kekadang tu aku lagi lebih 'outspoken'. Tu yang kekadang mengundang padah pada diri aku.

Pada yang berazam untuk tahun 2006 dan sedang berusaha ke arah tu..baguslah..Jangan jadik macam aku neh nama jer berazam tapi habuk pun tarak..Kot nampak perubahan tu takper gak. Ini langsung takde..Takperlah sekurang2nya aku ada gak berazam daripada tak berazam langsung. Betul tal? (tu ayat nak menyedapkan hati tu).

Apapun, aku harap azam aku di tahun 2006 akan tercapai..Insya Allah..

Okaylah..aku sebenarnya ada 2-3 kerja kena buat tapi aku buat derk..Bos aku dah call dah suoh aku buat..kot kang aku gak yang kena marah kang..

Nanti kita sambung ok..

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails