Jumaat, 2 September 2005

lagi takde tajuk

2/09/2005
Diam tak diam Julia genap 10 bulan hari nie. Dah pandai berdiri sekarang cuma nak bertatih tu dia takut skit. Dua hari coti buat aku jadi malas jer nak buat apa2. Kalau dulu bila aku tak hupdet ada sorang jer umat tanya bila nak hupdet tapi sekarang nie bertambahla pulak. Sabarjerlah...Sekarang nie aku dok hupdet ler nie.
Jangan time aku tak hupdet korang pulak buat derk jer tau. Memangla cari pasal namanya tu. Start besok pulak ada karnival Moto GP. Bestnyaa..for sure aku nak gi nengok (walhal tak minat tapi sajer nak menyibuk..hehehehe). Meriahkan suasana..lagipun karnival nie dokek yo. Cewah sepeking nogori lagi. Cam baguuih yo sopiking nogori aku nie (tingat citer Haji Lombu..kihkihkihkih).

Hari nie lunch hubby tapaukan untuk aku. Maklumla hari nie dia amek coti sebab nak gi renew road tax dan settlekan sumer bill. Harapnya dia tapaukan yang best2 (A&W ker, McDonald ker, KFC ker). Maklumla lepaih nie aku kena posa ganti la pulak (baru terhegeh2 nak ganti..suka tul buat kerja last minute). Padan muka aku.

Oklah aku nak chow dulu..(nak cari idea topik hari nie) Kot la ada yang sudi nak beri idea kat aku nie dialu2kan dengan segala hormatnya..cewah...tetiba lak nak jadi sopan. Ah ha..dapat dah idea..Kita citer pasal kesopanan nak tak? Saper yang rasa dia sopan? Betul ker sopan tu? Sopan yang macam mana? Bila lintas jalan korang bongkok...kihkihkih (tingat masa sekolah dulu selalu buat camtu).

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails