Isnin, 24 Oktober 2005

Aku dah kembali...

Setelah seminggu lamanya menanti akhirnya aku kembali.. Ada sesapa yang merindui aku tak? Saper yang rindu aku sila angkat 'mouse' korang..heheheehehe Terperasanla pulak..

Memula aku nak ucapkan terima kasih bebanyak pada Azima diatas kiriman blaus utk Julia. Cantik & comel tau..sorila yer gambar takleh nak letak sebab akunya digicam dah penuh. Blaus tu ngam jer utk Julia, sampaikan adik aku si Ateh mcm tak caya dijahit sendiri dia kata mcm kedai style. Fuyoh..terer gak si Azima nie punya skil ek..apa pun terima kasih bebanyak yer Azima. Aku gak yang dok penin pala memikirkan balasannya.

Peh tu aku gak nak berterima kasih pada cik Tiara kita tu (eh cik lagi ker?) kerana sudi men'cacat'kan blog aku nie. hehehee

Sempena hari raya yang tinggal lagi 10 hari nie..aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri pada semua umat Islam yang bakal meraikannya. Tak kiralah sama ada yang solo, yang dah berkeluarga dan semuanyalah..

Apa lagi ek? Oh ya..semalam aku balik KL, dah plan dah nak buat barbeque dgn adik beradik sepupu aku yg lain2 tu. Diorang dah setuju nak tong2(kongsi) duit utk bbq tu. Rasa cam tak sabar lak nak beraya ek?

Aku rasa cukuplah dulu kat sini..nanti bila ada masa aku akan bertandang dan bercerita sepanjang seminggu ketiadaan aku kat blog nie.

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails