Jumaat, 28 Oktober 2005

aku pun kena gak..

Tak pepasal jer aku pun kena tag dah..nak kena budak nieh..sabarjerlah

Memandangkan dia dah wat camtu kenalah aku buat n jawab dgn selambanya..

[Q.01] Seven Things I Plan To Do Before I Die:

1. Punya rumah sendiri (sekurang2nya ada gak harta)
2. membesarkan anak2 dan didik diorang jadi org yg berjaya
3. ke Mekah mengerjakan haji
4. belajar cakap Arab & Mandarin
5. jadi isteri yang terbaik for my hubby
6. menjadi umat Islam yang taat melakukan segala kewajiban
7. ada orang nak ziarah bila terlantar sakit tenat (dpt gak diorang baca Yassin kat aku)

[Q.02] Seven Celebrity Crushes:
1. Keanu Reeves (the way he carries himself buat aku kekagungan)
2. Will Smith (IQ dia tinggi sama tinggi dgn orgnya)
3. Yusof Wahab (muka lelaki Melayu yang serius)
4. Kurt Russel (respek kat kesetiaan cinta dia kat Goldie Hawn)
5. Sir Sean Connery (suara dia ‘macho’ beb)
6. Hans Isaac (muka Melayu walaupun bukan Melayu)
7. Phua Chu Kang (ayat "don't play2" jer aku suka dgr )

7. [Q.03] Seven Often Repeated Words:

1. eleh…
2. bodoh bangang!!
3. hah?
4. yerlah tu..
5. tau takper..
6. otak ko
7. sabarjerlah

[Q.04] Why I Chose My Husband

1. Sebab dia sayangkan aku (tak sayang, harus kena penangan..tul tak?)
2. Dia tak bermisai (aku geli tengok orang bermisai walhal bapak aku bermisai)
3. Jarang naik angin (sense of humor dia selalu buat aku gelak sakan)
4. Sabar dengan peel aku yang ‘berangin’ selalu
5. pandai jaga hati aku
6. bertolak ansur & menghargai hubungan kami
7. makan apa saja yang aku masak..(sedap tak sedap belakang kira)

[Q.05] FIVE People This Tags Goes To:
1. izzy-cun (buat jgn tak buat)
2. azima (jgn mare)
3. slyn (#4. tukar ler jadik “Seven Traits I Look For In The Opposite Sex”)
4. same goes to devil angel
5. ex-wira cyborg (takde blog pun kena buat gak)

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails