Rabu, 26 Oktober 2005

Raya Time

Semalam aku sibuk hari nie pun camtu gak. Ingatkan lagi dekat hujung tahun nie lagi kurang kerja. Tapi yang heran tu aku masih boleh luangkan masa untuk menulis kat blog aku nie. Takde apa yang nak diherankan pun. Pandai2lah bajet masa..(koyo jer)

Hhhmmm..diam tak diam tinggal lagi 8 hari lagi puasa. So far, yang aku rasa aku tak gak kurus..tapi maintain ayu gitu..hahahahahaha (sesekali nak puji diri sendiri..selalu sebenarnya..saperlah nak puji aku kalau bukan diri aku sendiri..kahkahkahkah)

Kuih raya tak beli pun. Hubby kata membazir..selamat..baju raya sepasang jer sebab kain 2 pasang takde orang nak terima lagik dah..benci aku. Nak wat camner sabarjerlah.

Tahun nie yang lebihnya pun si Julia. Kasut dia jer dah dekat 10pasang belum baju dia lagi tuh. Maklumlah sehari sebelum raya genap umur dia setahun. Kali nie raya title aku bertambah dari isteri plus mak orang.

Opis aku lak dah kuarkan memo kata 2hb opis tutup tapi cuti kena potong. Aku tak kisah sebabnya aku memang dah plan nak amek cuti time tu pun.

Start minggu depan aku tak dpt nak hupdet sebab aku sibuk. Sibuk apa lagi. Sibuk beraya ler..hahahahahaha…

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails