Selasa, 29 November 2005

kena tag lagi..

Kena tagged lagi.. ! Tima kasih Slyn..Yer ker no. 5 nombor bertuah aku nie? Macam bukan jer...Arahan dia kat bawah nie..

1. Tengok2 ler blog lama korang tu.
2. Carik yang ke 23 entri atau yang terdekat.
3. Carik ler ayat ke5 atau yang terdekat.
4. Pehtu korang post ler ayat tu kat sini. Peh tu korang berikanlah maksud ayat tu (cewah..cam real jer ek)
5. Yang nie kena tag 5 org yang bertuah...(kesianlak nak tag org lain)

entri ke 23 dan ayat ke 5nya ialah (penin aku nak carik ayat ke 5 nie)...

" Tapi aku tak marah cuma hati aku terbetik sedikit rasa cemburu..Naper ek?"
(Ntah ler aku pun pening nak carik maksud dia) muahahahahahahah....

Ok, oleh kerana benda nie aku kena tag orang..maka dengan ini..pada sesiapa yang telah membaca entri ini kenalah buat apa yang aku buat..muaahahahahaha

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails