Isnin, 21 November 2005

Penatnya..

Alhamdulillah...Ayah mertua aku pegi ke Sabah seorang diri. So, dia tak bawak Julia bersama. Fuh..leganya hati aku Allah swt sajerlah yang tau. Dia pergi pun tak lama, pegi hari Jumaat dan balik hari Sabtu petang. Hubby, aku, adik ipar dan semestinya aku bawa Julia pegi ke menjemput dia di KLIA. Aku sebenarnya tak nak pegi tapi hari Jumaat malam tu ayah(mertua) dah pesan bawak Julia, kenalah aku mengikut sama. Hujan lebat betul masa tu.

Sampai kat umah kepala aku dah berdenyut2 dah tapi aku tahankan. Lewat petang tu pulak hubby ajak pegi beli barang keperluan yang bakal diadakan esoknya. Tapikan kepala aku berdenyut tu hilang sekejab sebab ayah mertua ada bawakkan ole2 dari Sabah. Seutas rantai mutiara untuk aku. Ayah mertua aku nie pengerusi surau di kawasan perumahan tempat tinggal kami nie. Tetamu yang datang pun boleh tahan jugak ramainya. Aduh... penatnya.. dengan pinggan mangkuk yang nak dibasuh. Penatnya sampai hari nie terasa, sepatutnya aku ambil cuti hari nie. Tapi aku kena buat report la pulak. Peh tu banyak order nak kena buat lak.

Aku nak mintak kebenaran dengan bos aku balik awal hari nie. Harap2 dia bagilah hendaknya.

Okaylah aku nak kena siapkan kerja nie cepat2 nanti senang ar boss aku nak benarkan aku balik cepat. Apa2 citer kita sambung esok jerlah..itupun kalau aku ada masa ar kalau tak, inilah dulu citer aku.

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails