Rabu, 23 November 2005

Sahabat?

Hari nie aku nak berterima kasih dengan sorang sahabat yang aku kenal hampir seluruh hidupnya begitu juga sebaliknya. Kalau tak kerana dia, aku tak mungkin ada 'mood' atau juga takde idea nak menulis hari nie.

Aku tak marah apatah lagi nak membenci. Apa yang aku rasa sekarang bercampur baur. Tapi yang pasti aku terkilan. (alah..macam budak kecik pegang belon peh tu belon tu pecah takpun macam pompuan mengandung mengidam mangga tapi dapat mempelam..boleh ker camtu? ahhh..bantai ar)

Soal kepercayaan dan amanah tu biarlah masa yang menentukan..kau pun taukan aku tengah kesedihan dengan hal yang tak aku ceritakan di sini. Takperlah..inilah risikonya berkawan. Betul tak?

Aku anggap ini sebagai satu rentetan peristiwa dalam hidup takpun satu kenangan yang harus aku kenang ke akhir hayat. (Apalah yang aku merepek nie aku tak tau).

Kau tak hutang dengan aku dan aku pun tak berhutang dengan kau.

Haluan hidup kita tak sama dan begitu juga matlamat.

Sekali lagi terima kasih sahabat..terima kasih kerana kau kini aku lebih memahami kelebihan dan kekuranganmu. Aku harap kau pun begitu juga.

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails