Isnin, 14 November 2005

Tetamu Istimewa

Semalam aku rasa teruja ler sesangat, walaupun aku tak ke mana2 pun tapi yang pasti aku rasa happy tau.

Semalam ada tetamu istimewa datang ke rumah. Yer, Cik Puan Tiara telah sudi menyinggahkan diri ke rumah. Maklumlah, last sekali aku jumpa dia masa hari persandingan di sebelah rumah lelaki tahun lepas. Masa tu Julia masih lagi kecil. Walau tak lama singgahnya tapi aku tetap merasa gembira.

Punyalah seronok sampai aku terlupa nak hidangkan lemang yang baru dibeli. Mintak mahap yer Cik Puan Tiara. Lenkali aku akan terus menerus mengingatkan diri melayan tetamu lebih baik lagi.

Tiara ada mengajak aku ke Klang. Buat apa ek nak ke Klang? Adalah...tapi kena confirm betul2 takut nanti tak menjadik pulak. Aku nak cadangkan kat Tiara tak yah ler tunggu si Din tu. Sok nanti bila dia dah balik sure dia nak jumpa sedara mara dia peh tu kengkawan lama dia. Betul tak Din?hehehehehehe..

Aku ingat nak balik KL hujung minggu nie tapi takut ada rancangan lain sebab masa sarapan tadi mak mertua aku ada kata nak wat kenduri doa selamat utk Julia. Maklumlah Julia kan dah setahun. Kenalah aku confirm betul2 dgn hubby dulu.

Apahal dengan aku nie asyik kena confirm dengan org tulah org nielah. Tulah tu benda nie cuma dalam perancangan. So, kenalah rancang betul2. Betul tak? Betullll.....

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails