Rabu, 28 Disember 2005

Cerita Ceriti

Hari Krismas hari tu aku balik KL..sioknya aku..maklumlah dapat jumpa keluarga tercintola katakan..Aku sambung coti krismas tu sampai semalam..Sempatla gak aku gi MidValley..itupun sekejab sebab hubby dah nak rush balik Seremban..macam2 alasan..nanti highway jemlah..pehtu kaki krem la..nite vision problem lah..bohsan tul aku dibuatnya..bila dia pegi tempat yang dia suka takde lak problem tu semua timbul..Padan dengan muka aku nie ada lesen memandu pun macam org takde lesen..kan senang kalau aku yang boleh memandu..lesen ada tu buat hiasan kat muzium jerlah..

Lagi 3 hari kita dah masuk tahun 2006. Start tahun 2002 aku dah bosan nak nyambut..bila org ajak gi celebrate memacam alasan aku bagi. Kalau tak tu muka aku nie sure ada kat Dataran Merdeka takpun Bukit Bintang..Ntah ler mungkin sebab aku rasa rimas kot. Takpun sebab aku boleh nampak percikan bunga api dari umah.

Sepanjang tahun 2005 nie korang rasa camner? Seronok? Ada tak cabaran2 yang dilalui sepanjang 2005 nie lebih kurang cam tahun2 dulu? Kalau tanya kat aku..tahun 2005 adalah tahun yang biasa sahaja..cabaran tetap ada cuma..ntahlah aku pun taktahu nak cakap camner..mungkin sebab aku lebih matang kot. Yang menariknya tetap ada..yang sedih aku cuba untuk melupakannya terus..yang mencabar pula aku cuba hadapi dengan lebih baik dari yang sebelumnya..

Anyway, aku harap tahun 2006 adalah tahun yang lebih baik dan lebih menggembirakan buat aku..Insya Allah..Buat rakan2 semua pun begitu jua hendaknya..Amin...

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails