Isnin, 5 Disember 2005

Hari ni..

Hari nie 5hb Disember kan..maka genaplah usia perkahwinan kami 2tahun. Bila diimbas kembali saat aku diijabkabulkan..buat aku tersenyum. Mana taknya, disaat dia menyarungkan gelang ke tangan ku sempat si dia membisikkan perkataan "I LUV U" ditelinga. Syahdu aku dibuatnya..

Pagi tadi ciuman dipipinya sambil mengucapkan Selamat Ulangtahun buat dia tersenyum. Aku tak mahu menunggu ucapan dari mulut dia. Tahun dulu dialah org pertama buat aku tersipu malu kerana terlupa akan tarikh bahagia kami. Tapi kali nie biarlah giliran aku pula.

Tak perlu hadiah..katanya. Kehadiran Julia Adriana dalam hidup kami berdua adalah hadiah yang amat bermakna baginya. Alhamdulillah..walaupun ada kalanya kami bermasam muka tapi jauh di dasar hati betapa dia mahupun aku saling sayang menyayangi antara satu sama lain.

Kami masih baru dalam alam rumahtangga ini tapi kami sentiasa belajar mengenali antara satu sama lain lebih mendalam. Semoga hubungan kami senantiasa mekar dan harum sertai dilimpahi keberkatan dari Maha Esa..insya Allah..

Buat Suami tersayang..Semoga cinta kita terikat selamanya..Amin Amin Ya Rabbal Alamin..

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails