Khamis, 15 Disember 2005

Kurang 24jam

Sejak beberapa hari kebelakangan nie aku rasa lemau jer. Aku tak tau naper camnie. Semalam makan nasi pun rasa loya jer. Loya? hhmm..lain macam jer nie..Apakah betul macam yang aku dok pikir nie? Malam tadi pun aku takde selera nak makan. Hari Isnin hari tu aku gi lunch ngan hubby terbau asap rokok hubby pun buat aku nak muntah..Apsal ek? Dulu masa aku pregnantkan si Julia tak pulak cenggini..

Pagi tadi satu kejadian yang betul2 menguatkan keyakinan aku. Hubby pun rasa mual..hah ko..dulu masa aku prengnant Julia, hubby yang beria2 loya siap muntah2 lagi. Dia nak gosok gigi pun rasa mual. Tapi kali nie aku dengan dia sama2 rasa loya.

Aku ingat nak tunggu sampai hari Isnin sebabnya sebelum aku bukan tak pernah miss kedatangan 'itu'. Genap dua bulan..kedatangan 'itu' pun bermula. So, aku taknak terlalu yakin yang aku nie .....? Aku ingat nak buat test (beli kat farmasi) esok jer. Kira2 nak buat besday present untuk aku ler. Tapi..nanti dibuatnya aku kedatangan..buek eden ghaso lagi lomah yo..

Hah..ya..esok merupakan hari lahir ku yang ke 31. Apakah bakal hubby bagi ek? Last year kitorang gi makan jer. Kali nie aku rasa yang sama kot. Apa pun..aku nak tunggu esok..ntah2 tengah malam kang dia buat kezutan..hehehehe..Apakah kezutan itu? Tungguu...

Kat bawah nie ...


Your Birthdate: December 16

You're incredibly introverted and introspective. You live inside your head.
You spend a lot of alone time meditating and thinking.
People see you as withdrawn, and at times they are right.
You are caring and deep, but it may be difficult for you to show this side of yourself.
Your strength: Your original approach to thinking
Your weakness: You tend to shy away from others
Your power color: Pale blue
Your power symbol: Wavy line
Your power month: July

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails