Jumaat, 31 Mac 2006

Apo leh wat?

Semalam (Khamis) aku amek coti kecemasan. Tapi aku sebagai pekerja yang sangat berdedikasi (leh caya ker nie?), aku datang ke opis dulu. Bos ada cakap naper aku tak call jer cakap aku nie emergency leave? Aku cakaplah aku ada benda penting nak wat (koyo jer aku masa tu). Bos pun diam..

Aku bukan apa, kalau tak kerana Julia demam kuat aku takkan suka2 nak amek coti kecemasan nie. Kesian nengok Julia..dengan air hingus dok meleleh, suara yang serak ditambahlak dengan badan yang panas..takkanlah aku nak biar jer dia dengan mak mertua aku tu. Nielah masa nak tunjuk jadi ibu mithali..(koyo lagi..sabarjerlah).

Esok aku off kerja. Lewat tengahari tu aku akan balik KL. Yeayy...balik kampung jumpa bapak dan mak tercinta..tak lupa nak menjenguk atok aku yang semakin lama semakin lemah. Peh tu pulak mungkin aku nak singgah pegi nengok kawan aku yang baru bersalin awal bulan hari tu. Dah janji nak melawat..kenalah pegi kan?

Hari Isnin lak aku coti. Kita 'jumpa' nanti hari Selasa..itupun kot aku leh masuk internet ler.

Apapun...SELAMAT MENIKMATI COTI HUJUNG MINGGU SEMUA!!! DAAAAA....

p/s: Julia dah okay dah cuma dia batuk jer..(lagi skrempeng ler anakku)

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails