Isnin, 27 Mac 2006

Dah Scan dah..

Hujung minggu berlalu tanpa apa2 aktiviti yang menarik. Pagi lagi dah siap2 pegi check-up. Alhamdulillah..segalanya ok ajer..takde masalah. Baby dalam kandungan pun okay. Aku tanya doktor baby gal or boy? Nampaknya Julia bakal punya adik yang sama jantinanya. Yeayy...aku bakal dapat baby gal lagi.

Yang kelakar tu..rata2 yang menengok bentuk perut aku nei kata aku bakal dapat boy. Sebenarnya naluri aku kuat katakan baby nie pun boy gak. Tapi kuasa Allah SWT mengatasi segalanya. Aku bakal terima baby gal lagi. Hubby kata ok lah tu..katanya sok time dorang kahwin tak yah kuar banyak belanja. Sabarjerlah bila dengar hubby cakap camtu.
Dari pagi sampailah ke petang Julia pun gembira sakan. Mana taknya pagi ikut kami ke hospital peh tu sebelah petang kitorang bawak dia gi Mcdonald dah tu lak sebelah malamnya pak mertua aku bawak dia gi kedai.

Pagi tadi dia bangun happy jer...siap berjoget2 lagi. Maklumlah tidurnya cukup, makannya kenyang..camtulah dia. Walaupun agak susah nak suapkan dia makan nasi, aku cuba usahakan dia makan roti atau kekadang tu dia makan kentang goreng. Besok pulak aku kena gi keja lambat sebab mak mertua aku nak gi check-up.

Sebelum tido malam tadi pulak sempat tolong adik ipar aku taipkan surat transfer. Entah betul entahkan tidak..lantaklah. Aku main hentam kromo jer. Itupun sebab dia dah janji nak belanja aku makan Sushi King. Aku sebenarnya tak kisah tapi kalau dia yang dah janji tu aku ok jerlah. Mana leh tolak rezeki beb..nak nak time pregnant nie..hehehehehe

Minggu nie aku balik KL..yeay..yeay balik kampung. Bapak tentu kerinduan kat anak kesayangan dia nie. Ker aku yang rindu giler kat bapak & mak? Tak kiralah tu janji minggu nie dapat balik jumpa diorang.

Hari Isnin depan hubby ajak amek coti..dia dah booking WRESTMANIA 22 kat Astro tu. Aku tak minat sesangat nak nengok tapi aku lebih pada nak amek coti sebab nak luangkan masa yang lebih pada Julia. Aku nak nengok sempat ker hubby nengok sebab rancangan tu start kul 7pagi..ntah2 dok sedap sambung mimpi tak..ehehehehehe Tengoklah nanti.

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails