Selasa, 18 April 2006

Citer..

Macam biasa..hari ini hari paliiiiing takde mood nak wat kerja. Sampaikan toke kedai makan pun tegur aku macam takde mood. Ntahler..hari nie aku rasa berdebar2 jer. Orang dolu-dolu kata (orang dolu2 kata tau bukan aku), maknanya ada orang dok ngumpat takpun satu hal besar bakal berlaku. Orang dok ngumpat aku tak kisah sangat..tapi part yang pasal satu hal besar tu buat aku serba tak kena. Semoga dijauhkan segala perkara buruk hendaknya.

Malam minggu hari tu aku gi nengok perlawanan bola sepak NS Naza vs Penang E&O. Tuah kehadiran ibu mengandung dan anaknya membuatkan NS Naza menang 2gol. Hehehehe...perasan jer aku nie. Alhamdulillah cuaca malam tu tak terlalu sejuk ataupun panas. Tak larat aku melayan Julia. Kejab2 nak turun tangga. Rasa nyesal pun ada gak. Tapi aku tak leh nak bersungut dengan hubby. Sebab awal2 lagi hubby dah sound dah..kot nanti aku gak yang tak larat jaga Julia. Memang betul pun. Hubby pegi gak tapi dia kat tempat lain, aku lak kat tempat berbumbung. Alaa..tiket free pun. Tapi rasanya lepas nie aku taknak pegi dah. Serik nak jaga Julia yang langsung tak reti nak dok diam masa kat stadium tu. (Malam nie ada game lagi..aku taknak pegi sebab nak tengok citer Korea kat 8tv tu)

Hubby keja hari Ahad hari tu..OT katanya. Lewat petang dia rileks kejab peh tu dia ajak teman kuar gi potong rambut. Abih aku nie takkan nak melangut kot. alaaa..lelaki potong rambut kejab jer bukan nak cuci pun. Ikut gaklah. Singgah ke McDonald dulu, aku kepingin makan burger. Sampai ke McD, dah tak tau nak order burger mana satu lak. Julia macam biasalah, dia mesti nak kentang goreng. Kitorang makan kat situ jer. Hubby dah tarik muka dah tapi sebab isteri mengandung punya pasal, layan jerlah. Layanan istimewa time mengandung nie. Dia nak marah pun tak jadi marah. Aku jer yang selalu merajuk dengan dia. Muahahaaha (gelak jahat sudah mari).

Hujung minggu aku kena gi check-up. Harapnya semua ok, takde masalah. Insya Allah. Esok genap 6 bulan usia kandungan nie. Ramai cakap perut aku nampak kecik jer dibandingkan masa aku mengandungkan si Julia. Ehh..yerker? Ntah2 sebab badan aku nie besar gedabak kot sebab tulah perut nie nampak kocik kot. hehehehehe...Apapun, yang penting baby dan maknya sihat tanpa apa ada masalah..Aminnn..

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails