Khamis, 11 Mei 2006

Bosan ar..

Lagi lama aku tak menulis dalam blog nie, lagi malas pulak rasanya. Kekadang tu dok melanguk dok intai blog orang lain, bila rajin tinggalkan komen kalau tak, buat derk jer.

Nak kata dah kering idea tu taklah jugak tapi rasa malas tu memang ada. Esoklak coti kan, nak balik Pantai Dalam hari Sabtu kena keja. Terpaksalah kena tunggu sampai habis keja Sabtu nie. Itupun entah jadi entahkan tidak sebab hubby tak sihat. Sejak aku mengandung yang kedua nie kesihatan hubby pulak yang lebih teruk dari aku. Sakit perutlah, rasa sesaklah. Kesian gak nengok dia. Dari awal mengandung sampai dah masuk 7 bulan nie, hubby ler yang lebih teruk dari aku. Kekadang tu aku senyum tapi lebih simpati tengok dia. Pagi tadi terjaga tengok muka dia..tidur dalam senyuman, ntah apalah yang dia dok mimpi tu.

Ada orang dah tanya bila nak bersalin. Nak bagi hadiah ker? (mata jeling kat wirawan) hehehee..Tarikh duenya 27hb Julai..Dulu masa mengandung si Julia due date 22 October ‘04 tapi terlajak sampai 2 Nov. Tak taulah kali nie awal ker lambat. Tunggu jerlah. Check-up bulan lepas ok jer. Insya Allah moga2 bulan nie pun sama gak.

Selamat Bercuti panjang ....

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails