Isnin, 26 Jun 2006

eh..iyer ke?

Di hari Sabtu lalu, aku balik PDKL (heeheehee..kat mana tu?). Lawatan rutin tapi selepas nie aku akan balik hanya untuk berpantang nanti. Aku tak pegi pun melawat atok aku. Bukan tak sempat, tapi keadaan cuaca tak mengizinkan (alasan jer). Sepatutnya hubby kena pegi ke kenduri doa cukur jambul sepupunya di Gombak tapi dia beralasan aku tak larat. (marah betul aku kat hubby bila dia beralasan pada parents dia cenggitu..nanti apa pulak kata in-law kat aku)

Pagi tadi Alang tepon..

Alang: Assalmualaikum..

Aku: Wa'alaikumsalam..

Alang: Dah beranak lum?..hehehehehehe

Aku: Belum daa..due date pun lambat lagi..tunggu jerlah..ishh..ko ni tak sabar ar..

Alang: Aku tengok perut ko besar semacam jer tu sebab ar aku ingat ko dah beranak



Aku: Ajaran mana ko dapat nie?..asal perut besar jer, hah..cepat ler beranak..



Alang: Eh..orang biasanya..mengandung kali kedua sure perut dia lagi kecik dari yang pertama tau..ko tu lain lak jadiknya..



Aku: Agaknya aku nie lain dari yang lain kot..hahahahahahaha



Alang: Perasan!! Hhmm..oklah aku ada keja skit nie..nanti kita citer lagik..



Aku: Hah..yerlah..nanti kita citer lagik..Assalammualaikum..bye



Lepas jer letak tepon..aku pun terfikir..eh..betul ker camtu? Betul ker..mengandung kali kedua nie perut tu patutnya kecik dari yang pertama?..hai..memacam ler teori adik aku yang sorang nie.

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails