Jumaat, 23 Jun 2006

Lamanya..

Alahai..kesian blog aku nie..dah lebih seminggu tak berupdet. Nak kata malas, tak gak..nak kata takde mood..habih sumer blog lain aku redah..hhhmm..Dahler tak lama lagi aku nak coti bersalin dua bulan..Pada yang dok tertanya2 bila due date..hah untuk kesekian kalinya, aku nak bagi tau tarikh due bersalin aku pada 26hb Julai nie..(hah..wirawan..ingat ek..kot nanti org dah bersalin dok tanya2 gak..tak dapek den nak nolong)

Hari tu dah gi check up..Alhamdulillah..segalanya ok tapi doktor cakap baby aku dah pusing balik kepala kat atas lak..alaaa..ni yang tak best nie..but then doktor cakap ada masa lagi untuk dia pusing ke kedudukan asal iaitu kepala ke bawah. Iskk..harapan aku biarlah dia pusing ke arah kedudukan yang betul. Takper..cool down..aku tak leh nak gabra sangat..nanti lain lak jadiknya.

Semalam dengan hari nie bos aku takde, dia bercoti. Yeay! tapikan dia ada ker takde ker sama jer. Almaklumlah bos aku pun bukannya lekat kat opis nie. Konon gi carik sales ler tu. Eleh macamlah aku tak tau orang buat sales nie camner. Lagipun aku pernah ler gi makan kat satu restoran nie dan tak disangka2 'terberjumpa' bos dengan awek dia. Eeii..main tuduh jer aku nie ek..tapi aku tak tuduh tau sebabnya aku memang kenal isteri dia. Hari tu masa Tahun Baru Cina aku gi umah dia dan hubby pun cakap kat aku "eh..yang kita jumpa hari tu, bukan isteri dia". Eii..sib baikler dia cakap time dalam kereta. Tak kisahler tu, bos aku pun bukan Islam. Lagipun itu hal peribadi dia..aku tak nak amek tau langsung. heeheehehe

Oklah..cukup dulu sampai sini..aku nak gi 'longkai' blog lain. Lagipun aku nak citer pasal opismate aku yang selalu betul buat aku hangin satu badan. Orang kata time mengandung nie takleh nak marah orang sangat takut nanti terkenan. Tu sebabler aku maleh nak citer pasal opismate aku nie. Kalau aku citer, aku rasa korang pun mesti berangin macam aku gak.

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails