Selasa, 26 September 2006

LIDYA CAMELIA..

Terima kasih buat mereka yang ucapkan tahniah tu..

Alhamdulillah..Anak perempuan yang dianugerah olehNya aku letakkan nama LIDYA CAMELIA. hah..ko glamer tak? Nama mak tak glamer..ganti nama anak ler..hehehee

Si Lydia dah mencecah usia 2 bulan semalam. Sebelum nie aku ada gak tengok2 blog tapi rasa malas lak nak bercerita.

Lydia dilahirkan pada 28 Julai lalu dengan beratnya 3.45kg dan semasa aku bawak dia untuk diinjek pada 17hb September hari tu beratnya dah pun mencecah 5.5kg. Memang dia kusss..semangat. Aku pun suka peluk dia. Kuat menyusu tapi tak banyak ragam.

Seronok aku dapat berblog semula...Belum terlambat aku ucapkan SELAMAT BERPUASA kepada rakan blog semua. Insya-Allah bila ada kesempatan nanti aku kembali lagi.

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails