Jumaat, 3 November 2006

Besday Julia

Semalam besday Julia. Hubby belikan kek kecik. Esok kakak ipar aku lak akan balik ke Seremban dan hubby akan beli kek lain lak. Sambutan besday Julia adalah untuk 'kita-kita' bak kata hubby dan yang lain. Aku? Ikut jerlah. (macam sedih jer kan?)

Dulu aku tak pernah langsung membuat sambutan hari lahir. Sehinggalah ketika aku berusia 21tahun dan officemate yang buat kejutan untuk aku. Siap hadiah loket kunci lagi. Aiseh..yang aku dok kenang besday aku tu buat apa, tauler besday aku bulan depan..kahkahkahkahkah.

2 November jugak adalah tarikh lahir Shah Rukh Khan & Esha Deol wuih..sama birthdate dengan artis Bollywood lagik..Patutlah anak aku berjoget tiap kali dengar lagu Hindi n Tamil..poyo jer aku nie. hah..sorang lagi celebriti besday dia 2hb November gak Nelly (penyanyi Rap US tu). Ada sesapa lagi nak join birth date sama dengan Julia tak? hehehehheehehe..

Pepagi semalam aku dah wish dia happy birthday dan cium dia. Budak kecik tu apa la yang dia tau. Malam tadi masa dalam bilik, Julia tetiba jer.."mak, yu..yu..jom". Memula tu aku tak perasan apa yang dia dok cakap. Kemudian barulah aku dapat tangkap apa yang dia nak sampaikan. Setiap kali dia nampak kek dengan lilin bernyala..hah..dia mesti nyanyi "yu..yu".

Cepatnya masa berlalu..dulu dok pegang2 dok dukung2. Tau2 si Julia dah pun 2 tahun, siap dah ada adik umur 3bulan lagi..heheheheheehehe hah..apa? tambah adik lagi? bukan taknak..tapi rasanya kena tunggu 2-3 tahun lagi..

Hari tu aku cakap nak pencen kat hubby, dia cakap nanti 2 beradik tu bosan sebab adik beradik tak ramai. Dia dulu camtu ler, adik beradik tak ramai. Dia dengan adik dia pun jarak 15tahun.

Halo..yang tahan sakit nya saper? Dia boleh ar cakap sebab yang menanggung sakitnya bukan dia. kang cakap kasar lak aku kang..cewah..garangler tu konon. (abaikan ayat nie sebab ayat2 tu semua cuma dalam hati aku jer)

Sebelum aku merapu meraban..aku pull stop sini jer. Happy weekend u all and selamat beraya ke 'open house'.

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails