Khamis, 9 November 2006

Sibuk..

Dua tiga hari nie aku sibuk betul..sibuk dengan kerja..sibuk gaduh dengan bos..sibuk dengan menyibuk..hheheheheehe Pehtu lak segala rancangan hujung minggu dengan hubby langsung tak menjadi sebab aku dengan terpaksanya mengikut MIL ke KL. Nak wat camner kan..dah nama pun terpaksa. Tak banyak tempat pegi pun, rumah pak sedara hubby di Subang Jaya dan kakak ipar di Taman Melawati (hantar dia balik). Tapi MIL ke spital melawat abang dia yang dibedah hari tu. Aku tak pegi sebab aku tak nak bawak sikecik dan kakaknya ke hospital. Jadinya aku dan hubby serta dua orang anak sedara hubby terus ke Taman Melawati tu.

Hari yang sepatutnya aku ke open house adik sepupu pun tak menjadi. Tulah padan dengan muka aku, ingat nak makan jer. Kesudahannya..sendiri mau ingat. Sampaikan adik sepupu aku tu menelefon aku takkan gi KL nak datang umah dia pun payah. Nak wat camner, sampai jer umah, jiran2 pulak datang beraya. Takkan aku nak terus keluar umah kejarkan open house tu. Takper .. takper Raya Haji hujung bulan depan boleh pegi beraya nanti. Tak sama pun takper ..janji raya jugak. (macam sedih jer aku nie)

Hujung minggu nie harapnya rancangan balik ke KL menjadi. Hari tu sengaja aku taknak singgah sebab aku tau hujung minggu nie aku balik jumpa mak n bapak. Dorang sure rindu dengan si kecik yang tak kecik tu..hehehehehe Lidya dah pun 3 bulan usianya. Dah pandai menangkup dah. Alhamdulillah walaupun dia 'sihat', dia tak 'berat' untuk buat perkara yang sepatut baby tiga bulan sepatut buat.

Tentunya adik beradik aku pun rindu sakan dengan anak2 sedara dorang. Aku pulak tak sabar2 nak balik dan berjumpa dengan dorang. Tentunya banyak citer yang nak diceritakan. Bila berkumpul reramai takde lain ler 'gossip' ler apa lagi.

Alamak ai..lupa ar nak pegi umah mak sedara aku kat Tmn Sri Kasih tu. Tentunya dia terasa hati aku belum beraya dengan dia. Takperlah petang kang aku cuba call n beraya ke umah dia. Mana tau kot dapat lagi menambah collection duit raya Julia n Lidya. Biasa ar..bila ada anak kecik nie collection sure adanya. Tapi kali nie Lidya kurang collectionnya tak macam Julia. Yerlah kan..Julia tu dulu anak pertama, Lidya yang kedua nie tentulah tak sama.

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails