Jumaat, 22 Disember 2006

16 Disember hari tu..

haah..kalau nak tau tarikh tu adalah tarikh birthday aku.. Alhamdulillah..Allah swt masih memberi aku peluang untuk melihat anak2 membesar.

Takdelah yang istimewa sangatkan? Nak citer panjang lebar pun tak guna. Hubby hampir terlupa sebenarnya tapi tepat jam 12tghmlm dia bangun dan ucapkan HAPPY BIRTHDAY kat aku. Adik2 lak tepon henpon aku dan nyanyi ramai2 buat aku.

Abang hadiahkan aku sekeping kad (tak seberapa katanya) tapi membuatkan Alang jealous giler. Katanya masa birthday dia bulan Julai tu Abang langsung tak bagi dia apa2. Aku gelak2 kan Alang bagi dia lagi jeles.

Ada jugak beberapa kawan yang masih ingat dan hantar sms kat aku. Kira ok lah tu ada gak orang yang ingat selain dari keluarga aku sendiri.

Yang paling best tu aku share birthdate dengan pelakon Hollywood (macamlah dia tau) Benjamin Bratt.

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails