Jumaat, 15 Disember 2006

Alahai..

Aku bukan ler nak kutuk tapi aku rasa geram giler dah nie..(sib baik tak giler). Tak abih2 citer pasal nak naikkan harga. Peh tu alasan kadar yang dinaikkan kat sini masih lagi yang paling rendah di dunia. Haloo..kalau nak dibandingkan dengan Thailand n Indonesia tu..kiralah berapa pulak penduduk dia. Dahler gaji payah nak naik, kot naik pun ciput jer. Eeeeii..bikin panas jer aku dibuatnyalah.

Tapi bukan itu yang menjadi hal penting untuk aku sekarang nie. Aku sebenarnya menanti dengan penuh debar. Sesuatu yang aku sendiri belum pasti. Setakat nie dia buat derk jer. Dibuatnya dia betul2 lupa...tak dapat aku nak gambarkan perasaan aku tu nanti.

Tentu yang membaca kali nie mesti heran dengan catatan aku kali nie. Aku bukan tak nak cakap tapi tak thrill kalau bagi tau hari nie. Esok pulak aku akan bercuti sehinggalah pada 21hb nie.

Tunggulah citernya nanti ek...

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails