Selasa, 12 Disember 2006

Lagu favourite baru

Apalah nak jadi dgn aku nieh..seminggu sekali jer update blog. Nak kata aku nie sibuk sangat tu takdelah jugak. Dok menyibuk 'blog hopping' ler nieh. Maklumlah sekarang kan dah banyak blog kan.. tu yang asik 'melangut' tu sampaikan lupa kat blog sendiri.

Sejak kebelakangan nie aku dah tangkap siok dengan satu lagu cinton nie. Nak kata sedap pun taklah sangat. Macam nielah aku, kalau lagu satu tu sedap aku dengar, aku akan dengar banyak kali sampai aku hafal lirik dia. Then siaplah radio jari tembam aku nie dok tekan2 carik saluran yang kuarkan lagu tu. Dulu aku suka lagu Dayang Nurfaizah..Erti Hidup..hah sekarang nie lagu apa tau, lagu 'My Heart'. Buat masa sekarang aku dok menghafal lirik dia.

Tapi aku rasa sekejab jerlah aku siok kat lagu nie. Ceritanya aku belum tonton lagi. Ada orang kata ceritanya sebijik cerita Kuch Kuch Hota Hai. Tengoklah nanti aku tengok ceritanya. Lagu satu lagu aku dok siok, alamak lirik aku dah lupa la pulak. Tapi sekarang nie Misha Omar dan Jaclyn Victor berduet menyanyi lagu nie. Sebelum nie Krisdayanti dan Melly Goeslow nyanyi.

Hubby belum dengar lagu 'My Heart' nie. Tapi dia tau lagu nie dah top kat radio ER@ tu. Hubby suka lagu Glenn, Januari. Itulah satu2nya lagu slow yang dia minat. Yang aku tengok dia siap hafal liriknya. Sesekali bila lagu tu kuar jer, aku tengok dia pastinya menyanyi sama. Siap tersengih2 tengok aku. Tah apa yang kelakar aku pun tak tau.

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails