Selasa, 16 Januari 2007

dah kahwin nie...

Petang semalam pukul 5.15pm...

Hubby : Yang, awak boleh balik cepat tak?
Aku: Macam biasa ar, abih keja kul 5.30.
Hubby: Ok ..awak siap sekarang..saya gi amek awak peh tu saya nak OT
Aku: Ok..ok

tak sampai 5 minit cakap...bos lak balik, pot pet pot pet (tengok jam tepat 5.30pm)
(Kereta hubby lak dah sampai)

masuk keta..
Hubby: saya dah nak hon tadi
(aku jeling jam baru 5.34pm)
Aku: amboi..time bercinta dulu tunggu sampai dekat 2jam pun tak kisah, sekarang nie 4minit pun awak dah bersungut ek..(sambil tarik muka masam)
Huby: Takdelah..kan saya cakap dengan awak tadi, saya nak buat OT, kang sampai ofis lambat, lagi lambat ar saya balik umah kang.
Aku: (eleh...konon...)

Perubahan ketara selepas berkahwin..tak leh lambat langsung..tapi kalau dia lambat takper..tu belum keluar jenjalan tuh..silap2 aku depan dia belakang atau sebaliknya..(sib baik dia tak sound soh cepat jalan..kalau tak, harus dia tidor sorang2 memalam..)

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails