Selasa, 27 Februari 2007

Adoii..

Aku tak tau kenapa dari 2-3 hari lepas belakang dan tengkok rasa sakit. Hubby kata aku tido tak betul. Selalunya lepas 2hari dah ok jer. Letak Amelt* Yok* pun masih tak hilang. Aku tak boleh nak pusing kepala ke kiri, ke kanan menunduk apa tah lagi. Suruh hubby tolong picitkan, taulah tangan orang jantan nie..koreh bertambah sakit jadiknya.

Adeeh..kerja tengah melambak lak tu. Sajer nak cari jalan nak MC ler tu. Kan ker baru jer balik dari coti yang panjang? Dah gatal nak MC lak. Camner nie..adeeehh..dah macam robot jer aku nie.

Hujung minggu ni aku balik KL tapi Ateh cakap kat Kg Lanjut ada kenduri kahwin. Aku dah bagitau kat hubby dah. Hubby kata takperlah balik jerlah. Nanti lepas kenduri tu terus lah balik Somban. Kira ok gak tu. Dah lama aku tak pegi kenduri kendara neih. Sekurang2nya dapat gak jumpa sedara mara yang lama tak jumpa. Aku rasa dorang pastinya nak tengok anak2 aku yang semakin membesar nie.

Cakap pasal anak2. Esok Lidya genap ler 7 bulan. Dok penat menunggu nak bersalin hari tu rupanya dah lebih setengah tahun berlalu. Bulan Julai(28hb) genaplah dia setahun. Aku nak order muffin ehem...ehem..(terbatuk lak heeheheeh). Belum apa2 aku dah berangan dah. Jauh lagi tu, lagi lima bulan tu. Aissh..apa lak lama lagi..pejam celik pejam celik sekejab ler nanti jadinya. Nanti aku jemput ler kengkawan blog..eceh..berangan lagi aku nie. Macam ler menjadi. Takperlah kita rancang jer dulu..sok sok jadilah tu..ehem ehem (sakit tengkuk ker sakit tekak nie? hehehee)

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails