Khamis, 8 Februari 2007

Kantoi..

Aku semalam keluar masa rehat makan tengahari dengan tujuan untuk menggunting rambut. (Hancur impian aku nak berambut panjang sebab hubby dah mula bising terlalu banyak rambut bersepah dalam bilik tidur, sampaikan kat badan Lidya pun kekadang ada rambut aku..isk isk isk)

Salun yang aku biasa pergi tu pulak tutup, terpaksalah aku melintas jalan ke salun yang lain pulak. Aku ingat kot sekejab jerlah. Masa aku duduk tu tengok jam baru pukul 1.30, hhmm..boleh ar nie settle dalam pukul 2.30 (time rehatkan sejam?). Dah tau time kerja boleh pulak menggatal nak cuci sekali. Kejab2 aku tengok jam..Dah siap jer, aku pun bergegas balik tapi sempat lagi pusing2 kepala macam iklan tv tu..hahhhahahaha. Kepala dah rasa ringan sebenarnya..ececeh..

Sampai jer kat opis..tengok kereta bos..adoii..masak aku kena 'basuh' dengan bos nie. Mana taknya, sampai opis jer dah pukul 3..haah kau..macamlah aku nie bos..balik sesuka hati. Tapi nasib baiklah bos tak marah, cuma dia bagi tau hal2 penting lepas tu dia pun keluar.

p/s: jangan diikut begini melainkan anda seorang sahaja bekerja di pejabat..macam aku..hahahaha

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails