Rabu, 14 Februari 2007

'Raya' (coti) mood already...

Looor..hari nie Valentine day ka? Patutlah hari tu aku nak beli pokok bunga ros tak banyak stock dah..Eceh..sajer ar tu.

Suasana pejabat aku yang sunyi bertambah sunyi, maklumlah keja dengan orang cha ya nun alif nie camtulah jadiknya. Mood raya dah mula terasa. Kalau 10 tahun dulu masa aku keja di HQ, PJ(sebelum pindah ke KL) dorang dah start main 'pakau' dah. Aku pun teruja main sama (contoh tak baik, jangan diikut ek). Sekarang dok Seremban sorang2, main game kat internet ler jawabnya..heheehehehe. Yang pasti hari Jumaat nie sure kitorang keja setengah hari jer.

Aku tengah dok memikirkan camnerlah nak abihkan coti seminggu, minggu depan. Nak gi bercoti pun, fulus nya kureng gitu. Nak ikut makbapak gi Perak pun, hubby tak kasi. Abih tu camno? Hah..apa kata aku gi beraya rumah kengkawan Cina aku tu? Dapat gak anak2 aku angpow nanti..kahkahkahkah

Eh..lupa lak nak citer..yang pasal JBA tu, hari nie pepagi aku sampai opis, paip tu dah pun ditutup. Sesapa yang berhajat nak guna air 'free' memang tak 'dan' ler (termasuk hubby). Hah..camtulah buat kerja. Dalam masa 24jam selepas buat aduan (kali ke2) terus ada tindakan susulan. Jadinya, tak perlulah aku nak tulis surat bagai kepada menteri yang berkenaan.*wink*

Hhmm..apa lagi ek? Oh ya hari Isnin hari tu aku gi dinner ke Melaka. Bukan official dinner ke apa ker. GM aku datang pun pakai selipar jer. Ada gak yang pakai T-shirt (termasuk aku). Jamuan makan yang biasa antara cawangan jer. Sampai umah dekat tengah malam. Masa kat Melaka nak cari Mahkota Parade, bos aku tersalah masuk lorong. Dia masuk lorong bertentangan, nasib baiklah takde kereta masa tu. Patutlah aku tengok naperlah signboard tu mengadap ke lain. Panik aku datang bila nampak kereta menghala ke arah kami, punyalah mengelabah bos aku nak pusing balik. Gila ar bos aku nie..belum apa2 dia dah mabuk dah..Tapi syukur jugak tak jadi perkara buruk kat kami berdua.

Cukuplah cerita aku hari nie. Banyak cerita kang aku tak reti nak berhenti lak kang (alasan orang dah tak tau nak taip apa lagi..hehehehe)

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails